ödev 2

 

1.      Öğretmeye çalışacağınız veya öğrencilerinizin öğrenmesi istediğiniz nedir ?

Pdr’ nin bir alt dersi olan  psikolojik danışmanlık becerileri dersimde.  Danışman ve danışan rollerini edinip iletişim becerileri konusunu uygulayacağım. Gelecek kaygısı taşıyan üniversite öğrencisi ile video çekeceğim.  

2.      Seçtiğiniz konu ve bu konuyu sunma/ paylaşma ile ilgili düşündüğünüz teknoloji, yöntem, teknik, nedir ?

Teknoloji olarak zoom uygulamasında ders işlenecek.

Yöntem olarak anlatım yöntemi ve gösteri yöntemi şeklinde konu anlatılacak.

İlgili konuyla alakalı teknik olarak, soru- cevap, tartışma, asgari düzeyde teşvik, duyguların yansıtılması, içeriğin yansıtılması , sözel olmayan ifadeler kullanılacak.

 

3.      Neden bu konuyu, teknolojileri, yöntemleri, teknikleri seçtiniz?

Bu konuyu seçmemdeki amaç, kendi alanımın dersi olmasıdır.Teknoloji, yöntem ve teknikleri seçmemdeki neden, uzaktan eğitim sistemine uygun teknoloji ve teknikler olduğu için. Bu teknik ve yöntemleri kullanmakla dersin daha verimli ve canlı hale getirmemdir.

 

4.      Bu seçimlerinizin öğretim/ öğrenme sürecine katkısı nedir? ( bilişsel düzey artırtma, öğrenci katılımı, etkileşim vb.) ?

Benim seçimlerimin öğrenme/öğretme sürecine katkısı şöyle olur. Bireylerin yetenek, ilgi ve kişisel özelliklerine uygun meslek seçmelerine bilişsel düzeyde katkı sağlamak, kullandığım teknoloji ve tekniklerle bireyin kendilerini keşfetmelerini ve dersin zevkli  geçmesini sağlamaktır.

5.      Sizden başka bu şekilde bu konuyu paylaşan, sunanlar var mı, sizin farkınız nedir?

Pandemiden dolayı  Uzaktan eğitim sisteminde bu şekilde ders ve konular işlenmektedir.  Ben bu tür paylaşımları gördüm ve online katılım sağlamakla bu konuda bir farkındalık yaratıp kendimi geliştirmek istiyorum.

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Final Ödevim

Sosyal Ağların Eğitimdeki Önemi

planlama aşaması ödev 3