Murat ÖZEK Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık/3 Final Ödevi Branş öğretmeni: Sinan Keskin •Etkinliğinizin amacı ve/veya kazanımları nelerdir? Bir üniversite öğrencisinin neleri hissettiğini neleri ama çladığını ve neler yapmak istediğini öne sürmek öğrencinin etkinlik sonunda kazanımlar elde etmesini sağlamaktır. •Öğrencilerin ne yapmasını bekliyorsunuz? Üniversite öğrencisinin sınavlarında çalışarak geleceğe dair kaygılarının azaltılmasını en aza indirgemek için plan ve proğram doğrultusunda ders çalışmasını teşvik etmemdir. •Öğrencilerin yapması gerekenleri madde madde yazınız. -Öğrencinin hedeflerine odaklanmasına bir yol haritası belirlemekle ulaşmasını sağlamak -Derslerini düzenli ve verimli bir şekilde çalışmasını öneririm. -Kpss sınavlarında üstün bir başarı elde etme yolundaki belirsizlik ve kaygıyla başa çıkması yolunda çalışmalar yapmasını öneririm. -internet ortamında dersi yaptığımız için bir telefon, tablet olmalıdır. Aksi halde internet problemi dersten önce halle
İnstagram.com/turkpdrdernegi linkinden pdr ile ilgili paylaşımları takip etmekteyim. Bu paylaşımlardan özellikle dikkatimi çeken Psikolojik Danışmanlık mesleğinde yenilikçi yaklaşımlar PDR de girişimcilik ve inovasyon kullanımı, Psikolojik Danışman Eğitimleri konulu seminerleri Dr. Öğr. Üyesi Olcay YILMAZ tarafından birbirinden önemli ve değerli konulara değinerek yararlı seminerler verdiğini sayfayı takip ettiğimden ve aynı zamanda takipçilerin yorumlarından anlaşıldığı gibi bölümle alakalı aydınlatıcı bilgilerin verildiği ve aynı zamanda yol gösterici bilgiler sunulmaktadır. Alanımıza ait çocuk psikolojisi, ebeveynlerin çocuk yetiştirme konusunda bilinçli hareket etmelerine dair seminer programları, çocuklarla yapılabilecek etkinlikler, ergen psikolojisi, seminerler sonucunda verilen sertifikalar, materyal paylaşımları, psikolojik testlerin de içinde yer aldığı geniş kapsamlı seminerlerinin verilmesi kendimizi geliştirmek ve bilgi edinmemize katkı sağlamaktadır. Her PDR okuyan öğ
· Seçtiğiniz araçlar nelerdir? Benim seçtiğim araç zoom uygulamasıdır. Zoom olmasa google meet uygulamasını da kullanabilirim. · Bu araçları hangi özelliklerinden dolayı, neden seçtiniz? (özellikle öğretimsel açıdan sunabileceği üstünlüklere de yer veriniz.) Zoom uygulamasında ekran paylaşımı yapması, istediğim süre zarfında kullanabileceğim bir uygulama olduğu için öğrenci, öğretmen arasında karşılıklı etkileşim ses ve görüntü kayıtları dersin aktif işlendiği bir uygulama ve öğretim açısından faydalıdır. · Bu araçlara alternatif kullanabileceğiniz en az 2 adet başka araç öneriniz (örnek: canlı ders için zoom kullanacağım, bunun yerine Google meet veya adobe connect de kullanabilirdim). Önerdiğiniz alternatiflerle seçtiğiniz aracı karşılaştırarak seçiminizi gerekçelendirin. Ben araç olarak zoom uygulamasını seçtim. Eğer zoom dışında bir uygulama kullanacak olursam discort veya google meet uygulamasını kullanırım. Ama tercihim google meet uygulaması il
Güzel bir konuyu ele almışsın.
YanıtlaSil